Ten holenderska dom perfum został założony w 2018 roku przez Brama Niessinka, zainspirowanego wykorzystywaniem olejków i esencji w starożytnym Egipcie oraz oszałamiający mit o Kleopatrze, która miała zdobyć Cezara… wyłącznie zapachem.
Bram połączył swój charakter poszukiwacza przygód i niezwykłą intuicją, kształtując własną wizję w czegoś, co emanuje siłą.
Nazwa marki FUGAZZI to zabawa słowem fugazi, oznaczającym iluzję. Zmieniając nieco jego pisownię i dodając akcent z cyrylicy, marka zachowała swoją esencję — odważną, buntowniczą i awangardową, kwestionującą tradycyjne pojęcie luksusu.
Przywiązanie marki do tworzenia niezapomnianych, wysokojakościowych zapachów opiera się na kluczowych wartościach.
Każdy flakon odzwierciedla zaangażowanie FUGAZZI w rzemiosło, zrównoważony rozwój i innowacyjność.
To właśnie te wartości prowadzą ich na każdym etapie — od selekcji najcenniejszych składników po tworzenie zapachów, których nie da się zapomnieć.