„WHAT DO YOU WANT”? Ten napis pojawia się drukowanymi literami na ogromnych ścianach wideo sceny ZOO TV Tour, otwierając drogę do nowego wymiaru, w którym czas i przestrzeń są czystą energią. Wszystko jest teraz możliwe. Świat jest połączony.
ZAPACH
Micro Love to elektryzujący, powietrzny, dyfuzyjny zapach, który przywołuje wizję postmodernistycznej sceny z iglicami przypominającymi anteny radiowe. Właśnie tą wybuchową linią horyzontu irlandzki zespół U2 podczas swojej trasy ZOO TV odsłania kurtyny skrywające przyszłość. Jedno z najbardziej przełomowych wydarzeń muzycznych w historii rocka, które radykalnie zmienia formę i ujawnia przesłanie o perswazyjnej naturze technologii, która jest w stanie wywoływać emocje za pomocą kodów binarnych i mikroczipów. Mistrz perfumiarstwa Dominique Ropion celebruje to emocjonalne połączenie poprzez akord, w którym czyste odcienie białego drzewa cedrowego i ambry są ożywione emocjonalnym przypływem chrupiącego jabłka, akordu ozonowego i zamszu. Mistrz Ropion, poprzez estetyczne kanony wysokiej perfumerii, tworzy czysty, nowoczesny i współczesny zapach.
INSPIRACJA
Niemożliwy do rozwinięcia szał obrazów i dźwięków, który prowadzi do nasycenia i zacierania granic między rzeczywistością a fikcją.
NIEZAPOMNIANE WSPOMNIENIA
ZOO TV Tour. „Fatal flaw”, w którym wszystko się zmienia. WHAT DO YOU WANT? IT IS VERY SIMPLE. EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG. Naprzemienne komunikaty w złożonym, zaawansowanym technologicznie systemie, chaotyczne przeskakiwanie kanałów: tekstów i obrazów. Czy „The Fly”, alter ego frontmana U2, Bono, da początek nowej wizji rocka? Wszystko jest niesamowicie praktyczne. W ZOO TV Tour U2 uświęca sojusz technologii i człowieka poprzez artystyczną, postmodernistyczną instalację, która odzwierciedla wyniszczającą kakofonię ery kabli i przewodów poprzez ogromną mozaikę ekranów telewizyjnych mieszających sceny wojenne ze starymi sitcomami, programy kulinarne z programami sportowymi , elektroniczne dźwięki przełamujące „Odę do radości”, będące mieszanką poważnego i prześmiewczego wyrazu współczesnej rzeczywistości. Emocjonalne przeciążenie, odsłaniające zarówno jasne, jak i ciemne strony technologii.
SKĄD TAKA NAZWA?
Micro Love sankcjonuje sojusz emocjonalnego wszechświata i ery współczesności. Wystarczy kliknąć i wszystko jest połączone. Działania i emocje są współzależne. Chodzi o czystą energię.
KOLOR FLAKONU
Wybrany do zapachu kolor flakonu jest kolorem czystości. To moment, w którym wszystko zamienia się w energię.
OD ZAPACHU DO MUZYKI
Energia elektryczna, która nasyca powietrze przed uruchomieniem, jest wyrażona przez ozonowy akord, który nadaje kształt powietrznej esencji Micro Love. Nuty cynamonu eksponują serce, które stapia się z zieloną, roślinną świeżością nut fiołka, podczas gdy szałwia muszkatołowa tworzy eteryczną i nieuchwytną atmosferę. Połączenie białego drzewa cedrowego i szarej ambry to scenografia połączenia uczuć i technologii.
Koncentracja: 22%
Perfumiarz: Dominique Ropion
RODZINA ZAPACHOWA: OZONOWA / DRZEWNA
NUTY GŁOWY: akordy ozonowe, chrupiące jabłko, neroli
NUTY SERCA: cynamon, fiołek, szałwia muszkatołowa
NUTY BAZY: białe drzewo cedrowe, zamsz, szara ambra